Una mica d’història

Van ser moltes les escoles d’adults que es van crear a finals dels anys setanta i començaments dels vuitanta. La de Montcada i Reixac va ser una d’elles. Tres van ser els mestres que es van nomenar per encertar la tasca de l’educació permanent de persones adultes a Montcada.

Al mes de setembre de 2004 l’Ajuntament de Montcada va convocar a l’Escola d’Adults per tal de presentar-li l’avantprojecte de reforma de l’edifici actual. Amb una quantiosa subvenció de l’Àrea Metropolitana, el projecte inclou, a més de «corregir» l’aluminosi, les actualizacions que són obligades en un edifici públic com ara la insta-lació d’un ascensor i una rampa d’accés a l’entrada.

L’Ajuntament, per mitjà del representat de l’Àrea Social, ens va comunicar també que un cop fetes les reformes, l’edifici seria destinat exclusivament a l’Escola d’Adults, per a la qual cosa en faria cessió de l’edifici a la Generalitat.

Escola d'Àdults de Montcada
Escola d’Àdults de Montcada