Concert de Nadal – 2020

Un any més els alumnes, mestres i  AMPA de l’escola Sant Jaume de Bràfim han celebrat el tradicional concert de Nadal que com cada any  te lloc per aquestes festes nadalenques a la sala del Centru de Bràfim. Aquest any però el format i l’escenari de l’actuació s’ha hagut d’adaptar tenint en compte la no presencialitat de públic i el compliment de les mesures i restriccions sanitàries a causa de la pandèmia del Còvid-19. El actuacions  dels alumnes d’infantil i primària així com la dels mestres de l’escola han estat enregistrades previament al Centru per grups classe a fi de possibilitar la seva visualització a través de la pàgina web del centre i a les xarxes socials. Un festival que any rere any vol reviure  l’esperit festiu, alegre, joiós del Nadal en especial amb l’actuació dels alumnes a través de la música, la poesia, les nadales i com no podia ser menys amb la participació i col.laboració dels mestres amb l’estrena de l’actuació “El Nadal rock” així com de les famílies de l’escola que aquest any van aprofitar el paratge natural de l’ermita per enregistrar la seva nadala  “Comença la festa”. Des de l’escola volem agraïr a tots/es la seva participació en el festival ja que gràcies a la seva creativitat, esforç, treball i il.lusió fan possible que l’actuació sigui cada Nadal un èxit compartit de tota la comunitat educativa de l’escola.

Si voleu veure el vídeo del festival de Nadal 2020 feu clic aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *