Activitats de reforç d’estiu 6è de Primària

Aquí teniu les feines de reforç d’estiu per descarregar, dirigit als alumnes que acaben 6è de Primària.

Matemàtiques

Català

Castellà

També si voleu repassar les matèries (Matemàtiques, Català, Castellà i Anglès) d’una manera més divertida podeu entrar en aquest link i teniu un munt de jocs i activitats.

Des del Departament també s’ofereix un enllaç amb orientacions, propostes i models d’activitats i recursos adreçades als centres per a la realització de les activitats de reforç d’estiu per a l’alumnat de 6è d’educació primària. En aquest enllaç teniu més informació.