AGRUPACIÓ DE CENTRES EDUCATIUS. BLANES

Aquesta setmana hem tingut la visita de l´Olga, la Noelia, l´Imma i la Sandra. Són mestres de les escoles  d´Astúries i Navarra que participen, com la nostra escola, al projecte “Agrupación de centros educativos”. Hem compartit vivències i experiències matemàtiques dins i fora de les aules. Ha estat una gran experiència. Propera parada…NAVARRA!

MOU-TE PER L´ESPORT

Dijous 9 de maig celebrem la 3a Jornada Esportiva Escolar en la que hi participarà l´alumnat de 6è de les escoles de Blanes i rodalies. Al llarg del matí gaudiran de xerrades i activitats que oferiran les diferents entitants esportives.

LA CLICKA 2n

Quina passada! L’alumnat de 2n ha actuat a la clika aquest dilluns al teatre de Blanes. Els nens i nenes han gaudit i han fet una gran actuació!

Per veure actuacions i més imatges podeu accedir al següent enllaç:

Busquem la primavera 2n

Els nens i nenes de 2n han anat a buscar la primavera amb una llista de control per veure tots els seus elements. Flors, ocells, insectes, fulles… Benvinguda primavera!

Si voleu veure totes les fotos feu cliqueu a la imatge.

ELS COLORS DE LA PELL

Les nenes i els nens de I4 han estat treballant i aprenent molt sobre els diferents colors de pell que tenim. Han conegut l´Angèlica Dass, una famosa fotògrafa que es va fer la mateixa pregunta que ells i elles ” les persones són blanques i negres?”. Han preparat una exposició i volen compartir amb tots vosaltres el que han après. Esperem que us agradi !

XL LLAPIS D´OR

Enguany hem celebrat el XL Llapis d´Or.  Ens fa especial il·lusió poder dir que portem 40 anys celebran aquest certàmen. Si cliqueu a la imatge podreu veure totes les fotos.

Representació teatral de 2n a Infantil

Podeu veure les representacions entrant a l’enllaç.

Ha estat una tarda on han gaudit molt!

Vela a 5è

Aquest dimarts, gràcies al programa Esport Blau Escolar, els infants de 5è, s’han aproximat a l’esport de la vela. El projecte promou i facilita la iniciació esportiva a l’entorn nàutic i marí mitjançant les embarcacions.

Si voleu veure més fotos cliqueu a la imatge.

Colònies al Castell de Fluvià.

Els nens i nenes de I5, 2n i 4t han anat de colònies al Castell de Fluvià, al Parc Natural del Montseny. Avui i demà gaudiran de la natura, faran activitats i viuran noves experiències!

Si voleu anar fent el seguiment, cliqueu a la imatge i trobareu les fotos de l´estada! Passeu-ho molt i molt bé!!!

Fem la mona a Can Montcau

L´últim dia de trimestre els nens i nenes d´Infantil vam anar d´excursió a Can Montcau. Vam passar un dia fantàstic, vam aprendre a fer la Mona Cristina, vam veure els animals de la granja i vam passar una bona estona jugant al bosc. En aquest vídeo veureu els nens i nenes amb les mans a la massa!!

Teatre a 2n.

Els nens i nenes de 2n han representat 4 obres teatrals als nens i nenes d’infantil. Podeu veure les representacions entrant a l’enllaç. Ha estat una tarda on han gaudit molt!

Certàmen de Lectura en Veu Alta a l´escola.

La setmana passada vam celebrar el Certamen de Lectura en veu Alta a l´escola. Volem agrair la participació de tot l´almnat i felicitar als tres guanyadors que representaran l´escola a la final que se celebrarà al Teatre de Blanes el dia 15 de març. Enhorabona i molta sort!Si cliqueu a la imatge veureu les fotos i escoltareu llegir els participants.

SORTIDA A LA BIBLIOTECA COMARCAL DE BLANES

Avui els nens i nenes de 1r. hem gaudit d’una visita a la Biblioteca Comarcal. Hem deixat volar la imaginació. Ens ha captivat el conte explicat per la Isabel. Com ens hem quedat amb ganes de més, tornarem aviat !

SORTIDA AL TEATRE

Les propostes culturals del poble ens acosten a gaudir de l’art en espais com el Teatre de Blanes. Ha estat un matí en el que hem pogut sentir l’expressió de sentiments com el joc, l’alegria, l’humor,…a través de la música i la dansa contemporània, amb l’obra “Escenes d’infants”.

AGRUPACIÓ DE CENTRES EDUCATIUS A ASTÚRIES!!

El programa ” Agrupaciones de centros educativos” promou la creació de grups de centres educatius de diferents comunitats autònomes per al desenvolupament de projectes comuns que afavoreixin l´educació inclusiva i la innovació educativa. En aquest cas, el punt de partida són les matemàtiques. Quatre membres del nostre claustre, en Francis, l´Anna, la Laura i l´Ester han anat a Astúries per visitar l´escola La Paloma i veure com treballen allà les matemàtiques. Una experiència molt enriquidora per tothom!

Si cliqueu en aquest enllaç veureu algunes fotos del que han estat aprenent.

LA NOSTRA ESCOLA

En aquest vídeo podreu veure com treballem a l l´Escola Napoleó Soliva, esperem que us agradi!!

EXCURSIÓ DE 6è A L’ESPAI CRÀTER

Divendres 26 de gener els i les alumnes de 6è vam anar d’excursió a l’espai cràter d’Olot. Amb aquesta sortida hem començat el tema de les energies i vam poder realitzar el nostre primer circuit elèctric. A més també vam poder gaudir d’una exposició super interessant sobre els volcans.