Certamen de Lectura en Veu Alta a l´escola.

La setmana passada vam celebrar el Certamen de Lectura en veu Alta a l´escola. Volem agrair la participació de tot l´almnat i felicitar als tres guanyadors que representaran l´escola a la final que se celebrarà al Teatre de Blanes el dia 15 de març. Enhorabona i molta sort!Si cliqueu a la imatge veureu les fotos i escoltareu llegir els participants.

SORTIDA A LA BIBLIOTECA COMARCAL DE BLANES

Avui els nens i nenes de 1r. hem gaudit d’una visita a la Biblioteca Comarcal. Hem deixat volar la imaginació. Ens ha captivat el conte explicat per la Isabel. Com ens hem quedat amb ganes de més, tornarem aviat !

SORTIDA AL TEATRE

Les propostes culturals del poble ens acosten a gaudir de l’art en espais com el Teatre de Blanes. Ha estat un matí en el que hem pogut sentir l’expressió de sentiments com el joc, l’alegria, l’humor,…a través de la música i la dansa contemporània, amb l’obra “Escenes d’infants”.

AGRUPACIÓ DE CENTRES EDUCATIUS A ASTÚRIES!!

El programa ” Agrupaciones de centros educativos” promou la creació de grups de centres educatius de diferents comunitats autònomes per al desenvolupament de projectes comuns que afavoreixin l´educació inclusiva i la innovació educativa. En aquest cas, el punt de partida són les matemàtiques. Quatre membres del nostre claustre, en Francis, l´Anna, la Laura i l´Ester han anat a Astúries per visitar l´escola La Paloma i veure com treballen allà les matemàtiques. Una experiència molt enriquidora per tothom!

Si cliqueu en aquest enllaç veureu algunes fotos del que han estat aprenent.

LA NOSTRA ESCOLA

En aquest vídeo podreu veure com treballem a l l´Escola Napoleó Soliva, esperem que us agradi!!

EXCURSIÓ DE 6è A L’ESPAI CRÀTER

Divendres 26 de gener els i les alumnes de 6è vam anar d’excursió a l’espai cràter d’Olot. Amb aquesta sortida hem començat el tema de les energies i vam poder realitzar el nostre primer circuit elèctric. A més també vam poder gaudir d’una exposició super interessant sobre els volcans.

ANEM A RECICLAR

El passat dilluns els nens i nenes de I3 vam anar a reciclar les caixes de cartró, al contenidor de color blau.

Tarda literària a 2n i 3r.

Les nenes i els nens de 2n han treballat la invitació a expressió escrita. Han convidat als companys i les companyes de 3r a passar una tarda literària a la biblioteca de l’escola per compartir una estona de lectura. Ha estat una gran experiència!

LA FESTA DEL CARNESTOLTES!!

Bon dia famílies!

Hem passat un dia de Carnestoltes fantàstic! Els alumnes i mestres han treballat durant aquestes setmanes per tal que avui tot sortís bé. Volem agrair la col·laboració de les famílies que han participat en la confecció de disfresses i amb els cotxes tuning que ens han acompanyat durant la rua.

Compartim les fotos i vídeos de la festa.

CARNESTOLTES NAPOLEÓ SOLIVA 2024

Teatre en grup a 2n

Els i les alumnes de 2n s’endinsen en el projecte “TEATRE EN GRUP” .

A castellà creen el guió i teatratització de contes tradicionals.

FAMÍLIES A I5

La setmana passada les famílies de I5 ens han donat un cop de mà en l’elaboració de les disfresses de carnestoltes. Moltes gràcies famílies.

Racons a 2n

A segon segueixen amb els racons de treball.

En aquesta ronda el racó de Lego ha estat un èxit!

Lectura a 1r

És molt emocionant veure com els nens i nenes de primer avancen en la lectura. Com un llibre pot captar la mirada i l’interès de l’infant.

A vegades és compartir una conversa, interpretar les imatges, fer-se preguntes,…fer d’aquesta estona diària un espai per fomentar el gust per llegir.

New vocabulary at 1st Grade!

First graders learn new vocabulary through learning stations. We put into practice writing, reading, listening and speaking skills. They had so much fun!

Felicitats Valeria!

Fa uns mesos l´empresa Llagosnet va proposar un concurs de dibuix amb el títol “Crea la mascota d´Higiene Sostenible” Alguns cursos de l´escola hi van participar i ens fa molta il·lusió anunciar-vos quede la Categoria de 3 a 5 anys ha estat el de la Valeria Collares de I5 !! MOLTES FELICITATS VALERIA!! I gràcies a tot l´alumnat que hi ha participat!!!