CELEBREM LA DIADA DE SANT JORDI!

Avui hem celebrat a l’escola la Diada de Sant Jordi! Hem fet moltes activitats. La classe de 6è ha estat venent roses solidàries durant tot el dia. Cap a les deu hem anat tota l’escola al pati tranquil i hem gaudit d’una representació de Sant Jordi que han fet la classe dels Esquirols. Seguidament hem pogut veure les danses que des de p4 fins a 6è han estat preparant dies enrere a l’aula de música. Després del pati els alumnes de primària hem celebrat el concurs literari al pati de l’entrada de l’escola. Estem fets uns autèntics escriptors i escriptores! I a la tarda cada classe ha triat un llibre a les paradetes que hi havia al pati de l’entrada.