BENVINGUTS/DES AL WEB DE L’ESCOLA LES ROQUETES

Projecte d’emprenedoria

L’alumnat de cinquè aquest any iniciarà un projecte d’emprenedoria. Cada grup-classe haurà de fer una cooperativa, pensar i realitzar manualment un producte.
Amb aquest treball es treballaran diversos aspectes com el treball en equip, la solidaritat, la creativitat, prendre decisions i ser responsables, etc.
També tindrem un bloc… Llegeix més»

Tenim nou bloc a l’escola!

Aquest curs 2017-2018 hem començat a aplicar un Pla d’Acció per fer de la nostra escola, un centre més respectuós amb el Medi Ambient, dins del programa d’Escoles Verdes dels departaments de Medi Ambient i Educació de la Generalitat.
Per això hem obert un bloc on posarem… Llegeix més»

Benvinguts i benvingudes al nou curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Ja fa unes setmanes hem tornat a començar un nou curs!!!!!!
Volem començar el curs amb molt entusiasme, il·lusió i alegria, i que entre tots i totes superem tots els reptes i fites que ens trobem, i sempre amb moltes ganes, amor i optimisme.
Aquest curs… Llegeix més»

Bon estiu a tothom

Benvolgudes famílies,
Esperem que tingueu un molt bon estiu, i aprofiteu aquest estiu per carregar-vos d’energia pel proper curs.

Ens veiem al setembre.
Salutacions,
Equip humà de l’Escola Les Roquetes

Festa de Sant Jordi i de la Música

Benvolgudes famílies,
El passat dilluns 24 d’abril, vam celebrar a la nostra Escola la Festa de Sant Jordi i de la Música.
A continuació podreu veure un vídeo que resumeix aquesta festa, amb totes les actuacions, i amb els/les guanyadors/es del nostre concurs literari i artístic.
Esperem que… Llegeix més»

Destrosses a l’hort de la nostra Escola

Ens han arribat unes notícies desagradables.
Aquesta setmana hem tingut un disgust a l’hort de la nostra Escola. Ja que alguna persona ha fet malbé les verdures que amb molta cura han estat cuidant i que havien de collir i vendre aquests dies, els nens i les… Llegeix més»

Exposició Sant Jordi 2017

Benvolgudes famílies,

S’acosta el dia de Sant Jordi i hem muntat una gran exposició amb totes les nostres creacions.
Ens agradaria molt que vinguéssiu a veure-la, i així us ho fem saber en aquest vídeo:

Us hi esperem!!!! Moltes gràcies!

Danses del Món: Projecte Interdisciplinar Ed.Infantil

Hola famílies,

Us presentem el vídeo resum de les danses que vam interpretar la 1a setmana d’abril, com a cloenda al treball del nostre projecte interdisplinar. En el cas d’Ed.Infantil hem treballat les danses de diferents parts del món.

Esperem que us hagi agradat. Moltes gràcies.