BENVINGUTS/DES AL WEB DE L’ESCOLA LES ROQUETES

Us convidem a visitar els nostres blogs, on podreu seguir amb més detall, el dia a dia de la nostra escola.

BLOGS ESCOLA LES ROQUETES

Projecte d’emprenedoria

Avui l’alumnat de cinquè ha estat venent els productes que han realitzat amb molt d’esforç gràcies al Projecte d’emprenedoria.

L’experiència ha estat un èxit: els nens i nenes han pogut aprendre molt i a més hem venut gairebé tots els productes!!
Recordeu que al seu bloc podreu… Llegeix més»

Sant Jordi 2018

El passat dia 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi al pati de l’escola. Es va realitzar l’entrega de premis literaris als guanyadors i guanyadores dels diferents concursos i vam poder gaudir de diferents espectacles com balls, acrosport i teatre.
Per començar teniu les fotos… Llegeix més»

Dansa Ara 2018 Trobada de Danses

Les dues classes de tercer van poder participar del Dansa Ara, una trobada de danses amb totes les escoles públiques de Sant Pere de Ribes on han pogut gaudir i expressar amb el cos a través de la dansa contemporània. Vam tenir la gran sort… Llegeix més»

PROGRAMACIÓ CARNAVAL i FESTA MAJOR

Benvolgudes famílies,
Divendres arriba el carnaval i us volem dir els horaris de la rua i el discurs del Rei Carnestoltes:

• 9:45h a 10:00h  Discurs del Rei Carnestoltes
  • 10:00 a 10:45h  Rua de carnaval. Sortida pel c/Puigmal

Us recordem com han d’anar vestits els vostres fills i filles:
Educació Infantil: no… Llegeix més»

Fotos dies de Nadal

Benvolgudes famílies,

En aquests dies previs al Nadal, hem tingut un munt d’activitats a la nostra Escola.

Aquí us deixem l’enllaç a l’àlbum de fotos i vídeos realitzat per l’alumnat de l’Escola… Llegeix més»

Concert Nadales 2017

Benvolgudes famílies,
Després d’uns dies de festa, hem aconseguit editar els vídeos del concert de nadales d’aquest curs.
Aquí trobareu l’enllaç a les diferents nadales, depenent del curs.(les nadales de P5 i 2n es pujaran després de les vacances per estar en un altre dispositiu, perdoneu les… Llegeix més»

Bones Festes

Benvolgudes famílies,

Des de l’Escola Les Roquetes us desitgem que passeu unes molt bones festes!!

Equip humà de l’escola Les Roquetes

Campanya Apilo

Aquest any ens hem tornat a apuntar a la campanya  Apilo, que promou la recollida selectiva de piles i bateries gastades.
Així que ja sabeu, porteu totes les piles i bateries gastades al nostre coet Apilo (es troba al passadís de l’aula de música i… Llegeix més»

Projecte d’emprenedoria

L’alumnat de cinquè aquest any iniciarà un projecte d’emprenedoria. Cada grup-classe haurà de fer una cooperativa, pensar i realitzar manualment un producte.
Amb aquest treball es treballaran diversos aspectes com el treball en equip, la solidaritat, la creativitat, prendre decisions i ser responsables, etc.
També tindrem un bloc… Llegeix més»

Tenim nou bloc a l’escola!

Aquest curs 2017-2018 hem començat a aplicar un Pla d’Acció per fer de la nostra escola, un centre més respectuós amb el Medi Ambient, dins del programa d’Escoles Verdes dels departaments de Medi Ambient i Educació de la Generalitat.
Per això hem obert un bloc on posarem… Llegeix més»

Benvinguts i benvingudes al nou curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Ja fa unes setmanes hem tornat a començar un nou curs!!!!!!
Volem començar el curs amb molt entusiasme, il·lusió i alegria, i que entre tots i totes superem tots els reptes i fites que ens trobem, i sempre amb moltes ganes, amor i optimisme.
Aquest curs… Llegeix més»

Bon estiu a tothom

Benvolgudes famílies,
Esperem que tingueu un molt bon estiu, i aprofiteu aquest estiu per carregar-vos d’energia pel proper curs.

Ens veiem al setembre.
Salutacions,
Equip humà de l’Escola Les Roquetes

Festa de Sant Jordi i de la Música

Benvolgudes famílies,
El passat dilluns 24 d’abril, vam celebrar a la nostra Escola la Festa de Sant Jordi i de la Música.
A continuació podreu veure un vídeo que resumeix aquesta festa, amb totes les actuacions, i amb els/les guanyadors/es del nostre concurs literari i artístic.
Esperem que… Llegeix més»

Destrosses a l’hort de la nostra Escola

Ens han arribat unes notícies desagradables.
Aquesta setmana hem tingut un disgust a l’hort de la nostra Escola. Ja que alguna persona ha fet malbé les verdures que amb molta cura han estat cuidant i que havien de collir i vendre aquests dies, els nens i les… Llegeix més»

Exposició Sant Jordi 2017

Benvolgudes famílies,

S’acosta el dia de Sant Jordi i hem muntat una gran exposició amb totes les nostres creacions.
Ens agradaria molt que vinguéssiu a veure-la, i així us ho fem saber en aquest vídeo:

Us hi esperem!!!! Moltes gràcies!

Danses del Món: Projecte Interdisciplinar Ed.Infantil

Hola famílies,

Us presentem el vídeo resum de les danses que vam interpretar la 1a setmana d’abril, com a cloenda al treball del nostre projecte interdisplinar. En el cas d’Ed.Infantil hem treballat les danses de diferents parts del món.

Esperem que us hagi agradat. Moltes gràcies.