CURSA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,
El proper 22 de març a les 15h celebrarem la cursa solidària de Les Parellades, aquest any a benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu.
Seran quatre curses en total: les classes d’infantil (I3, I4 i I5) seran els primers en córrer, després ho faran els nens i nenes de 1r, 2n i 3r, en tercer lloc correran 4t i 5è i, per últim, les dues classes de 6è.
Hi haurà una ubicació per cada classe al llarg del recorregut, per tal que des d’allí puguin animar als altres grups que corren i on tindran aigua i fruita per prendre després de córrer.
Esteu convidats i convidades a participar i a córrer amb els vostres fills i filles.
Quan vulgueu, podeu passar per secretaria per fer les vostres aportacions.
Gràcies per la vostra participació i col·laboració.

DIA DE LA PAU. CERCLE DE PERCUSSIÓ

Per celebrar el dia de la Pau hem tota l’escola ha participat en un cercle de percussió. Al matí l’alumnat d’infantil i a la tarda el de primària.

Els alumnes de 4t han llegit un manifest a a favor de la pau i la no violència a tots els alumnes de primària.

CUEME (Cultura emprenedora a l’escola)

Durant el curs passat, els nens i nenes que feien cinquè, van fundar dues cooperatives i treballant de valent van vendre molts productes a la plaça del mercat setmanal de Ribes.
Amb el 10% dels guanys van fer un donatiu a la fundació del Kaliliu Jammeh
S’han pogut comprar
3 sacs d’arròs pels infants de Jirong (Gàmbia), una garrafa d’oli de 20 litres i peix.
L’Hermina Nubiola ens dóna les gràcies de part dels nens i nenes de Jirong.
Si teniu motxilles i esoigs que ja no feu servir els podeu portar a la classe de cinquè. L’Hermínia els portara a Jirong. Hi ha nens i nenes que han de fer un camí molt llarg per arribar a l’escola i no tenen bosses per guardar el material amb les motxilles els ajudarem molt.
Gràcies!!!! Fem un món una mica millor!!!

RECITAL DE TARDOR 2023

Per la castanyada hem convidat a la castanyera i tota l’escola li ha cantat cançons o poemes de la castanyada.

Després hem menjat castanyes al pati!!

BEQUES MENJADOR

Benvolgudes famílies, ja ha sortit la convocatòria per demanar les beques de menjador i transport.

El tràmit es fa a través del Consell Comarcal del Garraf 93 810 04 00 (extensió 2) ó 93 810 04 11

Termini per presentar les sol·licituds:

La convocatòria d’accés als ajuts de menjador escolar queda oberta durant tot el curs escolar.

S’obre un primer termini ordinari del 8 de maig al 9 de juny per presentar les sol·licituds.

Les sol·licituds que es presentin un cop iniciat el curs escolar, tindran dret a rebre l’ajut des de la data en què s’ha registrat la petició.

La tramitació de l’ajut individual de menjador escolar l’ha de fer la mare/pare o el tutor/a legal amb una eina d’identificació digital, com pot ser la IdCAT, DNI electrònic, Cl@ve o l’IdCat mòbil.

Pot obtenir l’IdCat mòbil per internet al moment clicant AQUÍ

Com es fa el tràmit?

• Online:

INSTRUCCIONS TRÀMIT ONLINE

ACCÉS AL TRÀMIT ONLINE

És obligatori indicar en la instància el tipus d’ajut que es sol.licita (menjador, transport o desplaçament), el nom i cognoms de/dels/les l’alumne/s, escola i curs que farà/n.

Cal fer una sol.licitud per cada servei

• Presencial:

Si no es disposa d’una identificació digital, cal contactar amb el Consell Comarcal del Garraf als telèfons: 93 810 04 00 (extensió 2) o 93 810 04 11.

Horari d’atenció al públic: dilluns a divendres de 9h a 14h. Dijous també de 16h a 19h.