REFORMES A LA BIBLIOTECA

A l’escola hem fet un rentat de cara a la biblioteca, afegint nou mobiliari i decorant-la amb un magnífic arbre pintat

per la mare del Bazhen de segon. Ens ha quedat magnífica i els alumnes hi passen molt bones estones de lectura.

Moltes gràcies comissió de biblioteca i Hanna!

Coneix l’artista clicant AQUI

CALENDARI PROCÉS PREINSCRIPCIÓ

Portes_obertes_2018

Calendari 2017_2018

REFORMES A LA BIBLIOTECA

Moltes gràcies comissió de biblioteca i Hanna!

Coneix a l’artista clicant AQUI

NÚMERO IDALU (IDENTIFICADOR ALUMNE)

Per múltiples gestions (beques, canvis de centre, preinscripcions a secundària, etc.) cal el número identificador de l’alumne. Aquest el podeu trobar al INFORME DE QUALIFICACIONS que el centre envia cada trimestre. Aquest número sempre és el mateix per tota la escolarització de l’alumne.

DIADA DE SANT JORDI

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. Els alumnes de P3 ens han fet la cançó de Sant Jordi i els alumnes de segon ens han representat una versió especial de la llegenda. Al matí s’ha fet l’entrega de premis als treballs fets pels alumnes. La veritat és que tots ho han fet molt bé. Us deixem els vídeos de les representacions i una galeria de fotos amb els premiats. BONA DIADA!!!

GALERIA DE FOTOS DIADA DE SANT JORDI 2018

SANT JORDI 2018

ELS ALUMNES DE SISÈ ESTARAN A LA PLAÇA MARCER DIUMENGE 22 D’ABRIL I DILLUNS 23. BONA DIADA!