Acrosport (I)

Aquesta segona part de trimestre a les classes d’educació física els alumnes de 5è estan treballant l’acrosport. Comencen per les figures més fàcils, que són les individuals, i es va complicant amb el treball per parelles, les càrregues de pes corporal, i treball per grups més grans. Cada alumne ha de trobar quines són les seves millors qualitats (força, lleugeresa, flexibilitat, equilibri…) per posar-les a disposició del grup i poder assolir figures realment increïbles!!

Us deixem dos àlbums de fotos, el primer és de les figures individuals, són les bàsiques i més senzilles d’executar (per veure’l clickeu a sobre de la foto)

El segon és de piràmides o composicions senzilles, executades per parelles (per veure l’àlbum clickeu a sobre de la imatge)