Menjador escolar

La nova empresa de serveis de menjadors escolars comença amb moltes ganes i il·lusió  a l’escola La Vinyala.
Com a Casa Menjadors Escolars neix del desig d’oferir una alimentació saludable i de qualitat, a la mateixa vegada que desenvolupar un projecte pedagògic que permeti abraçar
totes les dimensions de l’infant i realitzar activitats educatives des d’una vessant lúdica. En poques paraules, Com a Casa Menjadors Escolars es basa en una àmplia experiència en el sector, la mà i el talent culinari de la cuina casolana dels seus professionals, i la il·lusió i els somriures de tot el personal de monitoratge. Tot plegat i juntament amb molta constància i dedicació, és la seva recepta màgica.

PREUS DEL SERVEI

• Preu per dia fixes: 6,54 €/dia (IVA inclòs)        fruita
  • Preu per dia eventual: 7’19 €/dia (IVA inclòs)
  • En cas que un dia el vostre fill o filla no assisteixi al servei, haureu de notificar-ho a la