NOU PROJECTE EDUCATIU

Tenim l’orgull de presentar-vos el nou Projecte educatiu de l’escola Granés. Un document que descriu el nostre projecte, la nostra mirada, la nostra personalitat… som l’escola més antiga del municipi i això és un privilegi per tots i totes els que en formem part. Aquest és un document que els mestres de l’escola hem construït amb il·lusió i esforç, amb la finalitat de poder compartir amb tots/es vosaltres el nostre dia a dia, la nostra manera de treballa i mirar als vostres infants.
El projecte educatiu de centre (PEC) és un document que inclou els trets d’identitat del centre, els principis pedagògics i els principis organitzatius .
En aquest document s’especifiquen els valors, els objectius i les prioritats d’actuació del centre, la concreció dels currículums que s’imparteixen i el tractament transversal en les àrees, matèries o mòduls de l’educació en valors i altres ensenyaments.

Projecte Educatiu de Centre

El 3 de novembre vam encetar el projecte d’apadrinament lector entre 2n i 5è. L’alumne padrí de cinquè adquireix el compromís d’acompanyar el seu fillol de segon en el seu procés lector i d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir. Tot… Llegeix més»

ARRIBA LA TARDOR

Amb el canvi de color del paisatge i amb aquesta calor inusual…. els nois i noies del cicle superior de l’escola rebem la tardor amb aquesta magnífica exposició de “Fruits de tardor”.
Esteu tots i totes més que convidats a passejar gaudint de la proposta…. Cada fruit té una fitxa tècnica que us farà entendre moltes coses!

LA NOSTRA ESCOLA PER LA PAU .

PER LA PAU

Volem compartir amb vosaltres la proposta que hem organitzat, una proposta que vol enviar un sentir d’escola, un missatge de sinceritat, respecte i sobretot de PAU.

Avui la nostra escola ha robat una llàgrima d’emoció fent un crit d’unitat per la tolerància i l’amor.

Esperem que us agradi. Els mestres i alumnes ho hem preparat amb moltíssima il·lusió.