Racons a Grans

Ens agrada molt treballar per racons ja que d’aquesta manera ens aprenem a organitzar i interioritzem un munt de conceptes de català, castellà, matemàtiques i ciències a través de propostes lúdiques i engrescadores.
Abans de començar el racó anotem a la llibreta quin objectiu pedagògic pretenem… Llegeix més»

Ciberseguretat

Avui a la tarda la Comunitat de Grans, dins l’espai de valors, hem treballat diferents temes de Ciberseguretat:

• Com podem crear una contrasenya segura.
  • Quines dades donem al registrar-nos a diferents llocs d’internet.
  • Com detectar anuncis falsos.
  • Com sabem si una imatge és falsa o no des de Google… Llegeix més»

Robòtica

Avui la Comunitat de Grans hem muntat robots! Per començar i en relació al projecte que estem portant a terme hem muntat un ninot que balla break-dance. La motivació ha sigut tan gran que llavors han volgut muntar més robots, com una granota, un rinoceront… Llegeix més»

L’apadrinament lector a l’escola

L’apadrinament lector és una proposta de lectura conjunta amb parelles de diferents edats que ens funciona molt bé a la nostra escola.
Entre l’alumnat que fa el rol de fillol/a i el que fa de padrí/na s’estableix un vincle molt bonic d’amistat i confiança.
Cliqueu aquíLlegeix més»