Vídeo resum del curs 16/17

Com tota bona pel·lícula, després d’anunciar el tràiler sempre arriba l’estrena de la pel·lícula. Per això, tot seguit podreu veure el vídeo on resumim, més o menys, el que fem a la nostra escola per a què els aprenentatges dels vostres fills i filles sigui el més enriquidor possible.

Des de l’Escola Els Quatre Vents volem desitjar-vos un bon estiu i recordar-vos que: “Un nen que es diverteix, és un nen que aprèn.”

1. M José

¡La película es preciosa!
    Yo, como madre que finaliza la etapa de primaria, quería agradecer en nombre de mi familia el esfuerzo que hacéis porque el aprendizaje sea divertido, por la implicación que tenéis con los niños y con las familias. Es un orgullo que los niños quieran ir al cole, porque eso quiere decir que se lo pasan bien.
    Creo que hacéis una gran labor y ojalá que sigáis en la misma línea o incluso evolucionando.
    Gracias al personal de comedor, limpieza, ampa, profesores, Magda, Isabel, equipo de dirección por todos estos años vividos con vosotros. Hasta siempre. Un abrazo