SANT JORDI 18

Un any més, tot i els contratemps (calor i espai) a la nostra escola es va celebrar el dia de Sant Jordi. El dia on els veritables protagonistes són els nens i nenes de l’Escola Els Quatre Vents.

Al matí, els i les alumnes de 6è van estar venent roses pel poble per a poder financiar-se la sortida de final d’etapa. Destacar la gran feina feta pels nostres nens i nenes, ja que arribaren a vendre més roses que mai, tenint un comportament exemplar com sempre.

A més cada classe de l’escola vam anar a visitar la parada de llibres que hi havia muntada a la plaça de l’església.

A la tarda, va arribar el torn de les actuacions musicals dels vostres fills i filles. Cada curs va cantar, tocar, interpretar una cançó dirigits per  4 grans professionals i millors mestres, com ho són Paula, Inma, Jordi i Marta. Les actuacions van ser d’alt nivell com sempre ens regalen els nostres nens i nenes.

Si voleu gaudir de les fotos i vídeos d’aquest dia, cliqueu a sobre de la següent imatge.