LES AVENTURES DEL PERE I LA MARIONA AL CENTRE DE LA TERRA (MENJADOR)

Com bé sabeu tots els nens i les nenes del menjador de la nostra escola, el Pere i la Mariona són dos amics que es van conèixer a les jornades castelleres del seu poble.

Allà a l’igual que al menjador de la nostra escola, van aprendre valors tan importants com: EL TREBALL EN EQUIP, a FER PINYA, el SENY, la COOPERACIÓ,..

Al seu temps de lleure als dos nens els hi agradava fer volar la imaginació, com ens passa a les hores de pati del menjador. Tant és així que el Pere i la Mariona tenien com a amiga una poma màgica que s’anomenava Messana amb qui cada curs feien viatges per tot el món.

Al menjador de l’escola Els Quatre Vents els hem agafat d’exemple i aquest curs hem fet volar la imaginació i hem viatjat fins i tot a la Lluna.

Si voleu veure com ha sigut la nostra experiència, cliqueu a sobre de la foto.