DIA DE LA POESIA

Avui dia 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i, com no podia ser d’una altra manera, a l’Escola Els Quatre Vents ho hem celebrat com més ens agrada.

A l’hora de lectura, 10 alumnes de la nostra escola han llegit el poema “La Poesia” d’Antònia Vicens amb 8 llengües diferents. Com a curiositat, aquestes llengües eren familiars, ja que els alguns nens i nenes les parlen a casa.

Llengües tan diverses com: el rus, l’alemany, l’àrab, el romanès, el francès, l’anglès, el castellà o el català.

Ha sigut una experiència molt enriquidora, ja que els alumnes s’han adonat que podem dir una mateixa cosa amb molts idiomes. En la diversitat està la qualitat.

A més a la nostra biblioteca han preparat un arbre poètic, on les fulles estaven representades per amb poemes diversos.

Per a poder veure les imatges d’aquesta trobada poètica feu clic a sobre de la següent fotografia.