CARNAVAL 18

Un any més la nostra escola ha celebrat el carnaval amb els i les alumnes. Tot i fer fred, els nens i nenes van gaudir molt d’aquest dia amb els seus companys de classe.

Aquest curs , per motius logístics, hem fet la tradicional rua fins al camp de futbol, ja que el pati de l’escola el tenim en obres. Però no per això, no va ser un festa per als nens ja que ells s’ho van passar d’allò més bé.

Durant tota la setmana de carnaval, tothom havíem de complir les ordres que el Rei Carnestoltes ens havia donat cada dia. Aquestes eren molt variades i divertides, com per exemple: anar amb roba dels pares o mares, portar pijama, portar barnús o bata, i portar un pentinat original. Si per algun motiu ens oblidàvem, us puc assegurar que acabàvem amb la cara ben pintada.

Finalment, el dia va acabar amb el ball que els alumnes van preparar per als pares i mares i amb el tradicional discurs del nostre Rei Carnestoltes. Al següent enllaç el podreu trobar per si voleu fer-li una ullada.

discurs carnestoltes 2018

Si voleu veure les fotos, no dubteu en clicar a la següent imatge.