Concert a l’auditori de Calafell

El passat dimarts 23 els alumnes de 3r i 4t de la nostra escola juntament amb l’escola Teresa Godes i Domènech van fer el segon concert de corda. Va ser molt emotiu i els alumnes van tocar molt bé demostrant l’esforç que estant fent durant… Llegeix més»

Mones

Aquí teniu alguna mostra de l’exposició de les mones que hem fet aquest curs. Als blocs podeu trobar-ne més…

Jocs en família

Com cada any, aquesta setmana hem fet dues tardes de jocs en família.
Pares i mares voluntaris han vingut a jugar amb els alumnes de l’escola.
Moltes gràcies a tots per participar i un cop més, gràcies Roser per deixar-nos els jocs!!!
Ens ho hem passat molt bé.Llegeix més»

St. Patrick’s day.

Avui hem celebrat St. Patrick’s day. Hem vist un vídeo, ens hem fet una fotografia de tota l’escola i hem fet un Shamrock amb les mans de tots els nens i nenes de l’escola.

Resultat concurs fotogràfic

Els nens de primària han votat la foto que més els hi agradava.
Els resultats del primer concurs fotogràfic de l’escola Castell de Calafell són els següents:
1a Classificada
Paula Uroz 5èB

2n Classificat
Adrià 2nA

3è Classificat
Júlia Moreras 1rA

4t Classificat
Bernat Moreras P3A

5a Classificada
Laura Garriga 6èA

Arnau de Bustos 1rA

Properament farem el… Llegeix més»

1r Concurs fotogràfic

Les fotos dels participants en el 1r concurs fotogràfic de l’escola Castell de Calafell són les següents.
Aquesta setmana s’estan realitzant les votacions.

DIA DE LA PAU

El passat 30 de gener va ser el dia mundial de la pau. A l’escola es van fer diferents activitats, una de les quals va ser fer la paraula pau a la pista.
Els alumnes de sisè podien fer reflexions sobre la pau…. us deixem… Llegeix més»

Festival de Nadal 2016

Com cada any els alumnes del Castell ens han delectat amb el Concert de Nadal.
Podeu veure les diferents actuacions en els blocs dels Cicles.

BONES FESTES!!!