St. Patrick’s day.

Avui hem celebrat St. Patrick’s day. Hem vist un vídeo, ens hem fet una fotografia de tota l’escola i hem fet un Shamrock amb les mans de tots els nens i nenes de l’escola.

Resultat concurs fotogràfic

Els nens de primària han votat la foto que més els hi agradava.
Els resultats del primer concurs fotogràfic de l’escola Castell de Calafell són els següents:
1a Classificada
Paula Uroz 5èB

2n Classificat
Adrià 2nA

3è Classificat
Júlia Moreras 1rA

4t Classificat
Bernat Moreras P3A

5a Classificada
Laura Garriga 6èA

Arnau de Bustos 1rA

Properament farem el… Llegeix més»

1r Concurs fotogràfic

Les fotos dels participants en el 1r concurs fotogràfic de l’escola Castell de Calafell són les següents.
Aquesta setmana s’estan realitzant les votacions.

DIA DE LA PAU

El passat 30 de gener va ser el dia mundial de la pau. A l’escola es van fer diferents activitats, una de les quals va ser fer la paraula pau a la pista.
Els alumnes de sisè podien fer reflexions sobre la pau…. us deixem… Llegeix més»

Festival de Nadal 2016

Com cada any els alumnes del Castell ens han delectat amb el Concert de Nadal.
Podeu veure les diferents actuacions en els blocs dels Cicles.

BONES FESTES!!!

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El dilluns dia 7 de novembre de 2016 comença el procés de renovació parcial dels diferents sectors del consell escolar de centre.
A l’apartat documents de centre podeu trobar el calendari, la convocatòria i la sol·licitud per presentar-vos candidats/es. Cal que us fixeu en la data… Llegeix més»

Concurs fotogràfic

Us hem preparat un concurs de fotografia, perquè poseu en marxa la vostra inspiració creativa.
El tema de la foto és l’hivern.
Podeu enviar la foto al mail: concursfotograficastell@gmail.com. Quan l’envieu, poseu el nom i cognoms i, curs, del nen/a que ho envia.
Teniu temps per enviar la… Llegeix més»

Escola Nova 21

Ahir ens van comunicar que som una de les 481 escoles que han entrat a formar part de l’Escola Nova 21.
Us anirem informant….

Ràdio Calafell

Avui ha vingut ràdio Calafell a l’escola.
Els delegats i subdelegats  de sisè, la Júlia, el Roger, l’Oriol i la Laura han parlat de com ha estat el seu pas per l’escola.
El Pol i el Darío de quart han explicat el projecte de violí i violoncel… Llegeix més»

Documents de centre

A l’apartat documents de centre podeu trobar diferents documents útils:
Normes d’organització i funcionament, material, llibres, autoritzacions…..

REUNIONS FAMÍLIES SETEMBRE 2016

Al setembre farem les reunions d’inici de curs. És important la vostra assistència. Són els dies següents:
Dimarts 6 de setembre 2016

P3 :   9.30h