JORNADA PORTES OBERTES

El proper dissabte  7 d’abril entre les 11 i les 13h farem la jornada de portes obertes.
La preinscripció és del 13 al 24 d’abril.

Us esperem!!!!!

Carnaval

El Carnaval ja està aquí. Ha vingut el Carnestoltes i ens ha dit les ordres per tota la setmana. Si cliqueu aquí podreu veure les ordes i més fotos.
Moltes gràcies a l’AMPA i les mames que han vingut a decorar l’escola. Ha quedat molt… Llegeix més»

Apadrinament lector

Els alumnes de sisè fan de padrins de lectura dels alumnes de P5. És una experiència molt gratificant…. mireu quines fotos més maques….

Visita a l’Alcalde

Bon dia,
Avui els alumnes de sisè han anat a l’Ajuntament i han pogut parlar amb l’Alcalde. Li han fet moltes preguntes sobre el municipi i també sobre millores de l’escola. Li hem agraït que hagin fet inversió a les escoles.
Moltes gràcies pel seu temps!!! si… Llegeix més»

REUNIÓ CONSELL DE PARTICIPACIÓ

Benvolgudes famílies,
El passat  29 de novembre ens vàrem reunir tots i totes els delegats de les classes per fer el primer Consell de Participació del curs 2017-18.
Aquí us adjuntem l’acta per tal que estigueu informats dels temes que es vàren tractar.
Salutacions cordials.
La Direcció.

Més Castanyada

Volem donar les gràcies a l’AMPA per portar les castanyes pels alumnes però sobretot als pares i mares que  les van coure.
Moltes gràcies!!!! estaven boníssimes…….

Castanyada

Avui estem fent panellets. Els alumnes més grans han anat a les aules dels petits i han fet panellets conjuntament. Ha estat una gran experiència.
Us deixem algunes fotografies…… si en vols veure més… clica aquí

REUNIONS INICI DE CURS 17-18

Benvolgudes famílies,
Aquests són els dies i hores de les reunions d’inici de curs dels vostres fills/es. És molt important que hi assistiu ja que s’explicarà el funcionament del curs.
Dimecres 6 de setembre 2017
 P3 :   9.30h
P4 : 10.30h
P5 : 12.00h