Calendari 18-19 i reunions d’inici de curs.

A l’apartat documents de centre podeu trobar el calendari del curs 18-19 i altres documents d’interès.
Les reunions d’inici de curs 18-19 són:
Dijous 6 setembre 2018:
P3: 9.30h
P4: 10.30h
P5: 12h
5è: 10H
6è: 11.30h
Divendres 7 setembre 2018:
1r: 9.15h
2n: 10.30h
3r: 12h
4t: 12.30h

Final de curs

Aquí teniu algunes fotos de la gimcana de final de curs. Moltes gràcies a totes les famílies voluntàries.
Que tingueu un bon estiu!!!!!

CONCERT DE CORDA

Aquest any hem fet el segon concert de corda juntament amb l’escola de la Jonconsa del Montmell.
Va ser tot un èxit… podeu comprovar-ho en aquest vídeo que ha gravat i editat el Josep Mª, un pare de l’escola el qual ha fet una feinada. Moltes… Llegeix més»

Himne Jocs Mediterranis

Els Jocs Mediterranis de Tarragona ja tenen cançó: ‘Juguem per viure’ que servirà per amenitzar aquest esdeveniment. La cançó s’ha presentat aquest divendres, 11 de maig, en un acte a la Tàrraco Arena Plaça. Durant el matí, més de 2.000 nens de diversos centres de… Llegeix més»

Jocs en família

Ja fa uns quants anys que fem les tardes de jocs en família. La Roser, mare del Pol i la Jana, ens deixa uns jocs molt educatius i divertits de la seva botiga i amb l’ajuda de famílies voluntàries podem jugar en grups de 4… Llegeix més»

JORNADA PORTES OBERTES

El proper dissabte  7 d’abril entre les 11 i les 13h farem la jornada de portes obertes.
La preinscripció és del 13 al 24 d’abril.

Us esperem!!!!!

Carnaval

El Carnaval ja està aquí. Ha vingut el Carnestoltes i ens ha dit les ordres per tota la setmana. Si cliqueu aquí podreu veure les ordes i més fotos.
Moltes gràcies a l’AMPA i les mames que han vingut a decorar l’escola. Ha quedat molt… Llegeix més»

Apadrinament lector

Els alumnes de sisè fan de padrins de lectura dels alumnes de P5. És una experiència molt gratificant…. mireu quines fotos més maques….

Visita a l’Alcalde

Bon dia,
Avui els alumnes de sisè han anat a l’Ajuntament i han pogut parlar amb l’Alcalde. Li han fet moltes preguntes sobre el municipi i també sobre millores de l’escola. Li hem agraït que hagin fet inversió a les escoles.
Moltes gràcies pel seu temps!!! si… Llegeix més»

REUNIÓ CONSELL DE PARTICIPACIÓ

Benvolgudes famílies,
El passat  29 de novembre ens vàrem reunir tots i totes els delegats de les classes per fer el primer Consell de Participació del curs 2017-18.
Aquí us adjuntem l’acta per tal que estigueu informats dels temes que es vàren tractar.
Salutacions cordials.
La Direcció.