Informació curs 2020-2021

Ja podeu trobar la informació sobre les activitats i serveis de l’AFA previstos pel curs vinent. Pel que fa als serveis, el que trobareu aquí és una proposta inicial que anirem actualitzant a mesura que s’apropi l’inici de curs, i que sempre estarà subjecta a les recomenacions sanitàries. Us recomanem que l’aneu consultant i que ens seguiu a les xarxes socials per estar al dia de tot!

ℹ️ GUIA INTERACTIVA – NOU!!

Formulari d’inscripció a l’AFA 2020-2021

Per fer-vos de l’AFA només cal que ompliu el formulari d’inscripció i l’envieu juntament amb el justificant del pagament a afadelcanigo@gmail.com

Recordeu que les activitats i serveis de l’AFA només són possibles gràcies a les famílies que us feu sòcies. El curs vinent, com a novetat, posem a la vostra disposició una quota reduïda per aquelles famílies que no puguin fer front als 40€/anuals. També podeu sol·licitar el pagament fraccionat. Totes les aportacions són necessàries, però cap família es quedarà fora per motius econòmics. Trobareu tota la informació al tríptic.

EXTRAESCOLARS I ACOLLIDA

Informació general: TOTES LES EXTRAESCOLARS

MENJADOR

El menjador escolar el gestionarà l’empresa Caserco:

XANDALL ESCOLAR: COMPRA CONJUNTA – NOU!!

GENERALS AFA

MESURES COVID MENJADOR

MESURES COVID BÀSQUET

MESURES COVID PISCINA

MESURES COVID RESTA D’EXTRAESCOLARS I ACOLLIDA

DECLARACIÓ RESPONSABLE COVID EXTRAESCOLARS I ACOLLIDA

MÉS INFORMACIÓ? Contacta’ns!  afadelcanigo@gmail.com
Vols rebre tota la informació de l’AFA al teu mòbil? ? Envia “ALTA DIFUSIÓ” per whatsapp al 675 94 42 95.

També a TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM

1. A.F.A. Escola Canigó Autor de l'article

Tant l’acollida com el menjador funcionen des del primer dia de curs. Si et refereixes al menjador, has d’avisar Caserco per email o whatsapp. Si et refereixes a l’acollida, cal enviar el full d’inscripció i declaració jurada a extraescolars.canigo@gmail.com

Tota la info i documents necessaris els trobaràs a aquesta web. Contacta’ns per a més dubtes o informació.

Salutacions!