SI – Salut Integral

L’objectiu del programa és promoure la salut integral amb l’objectiu d’ensenyar hàbits saludables per tota la vida, a través dels hàbits alimentaris i l’activitat física. Amb l’objectiu de reduir el risc de patir malalties cardiovasculars i millorar la qualitat de vida.

El programa SI desenvolupa metodologies globalitzadores i integra quatre components bàsics interrelacionats: l’Adquisició d’hàbits d’alimentació saludable, el desenvolupament de l’activitat física, el coneixement del cos i la gestió emocional com a factor de protecció envers a les addiccions amb l’objectiu que els centres promoguin hàbits saludables.

Promou la transformació tant metodològica com d’aspectes d’ambient escolar relacionats amb els hàbits saludables, l’intercanvi de bones practiques amb altres centres, i el compromís col·lectiu entre els professors, els alumnes i les famílies.

Aquí teniu la carta a les famílies que vam repartir als alumnes a l’inici del curs 2017 – 18 en referència a aquest programa, i que inclou la contrasenya per accedir a la intranet de la web corporativa.