GEP (Generació Plurilingüe)

Des del curs 2017-18, l’escola Bertí participa en el programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP) impulsat pel Departament d’Educació de la Generalitat. L’escola vol incrementar el temps d’exposició dels alumnes a l’anglès, per tal que els alumnes millorin el seu nivell de competència en aquesta llengua i a més, com a projecte escolar, es tracta d’afavorir la participació i la implicació de tota la comunitat educativa. Pots veure el següent  video explicatiu per si vols saber més sobre el Projecte GEP a l’Escola Bertí:

El nostre projecte Erasmus: “Become European Maths Champions” continua en marxa. L’any passat vam fer moltes activitats i hem entrat en el segon any. En aquest vídeo fem una breu explicació del projecte i el que hem fet fins ara. Si voleu saber més, dirigiu-vos a la pàgina web del projecte: www.erasmusworks.eu

Per aconseguir aquests objectius l’escola s’ha plantejat diverses actuacions, com l’accés a l’aprenentatge de l’anglès a tots els cursos. S’imparteix anglès des de P3, augmentant progressivament, per cicles, les hores d’exposició a la llengua estrangera fins que arriben al cicle dels grans (4rt, 5è i 6è) quan també s’imparteix medi en anglès (Science) utilitzant la metodologia CLIL (Content Language Integrated Learning) amb mestres de suport a l’aula. D’altra banda, també es realitzen altres activitats per fer més visible l’anglès a tota l’escola, tals com la celebració de l’English day, l’ utilització de la plataforma eTwinning, el teatre en anglès, entre d’altres.

Si vols saber més sobre la metodologia CLIL, pots veure un video explicatiu:

Des del curs 2017-2018, que es va iniciar el Programa d’Innovació, els nostres alumnes han millorat el seu nivell d’anglès, segons l’anàlisi dels resultats de les Competències Bàsiques dels darrers cursos. Des del claustre de professors es continua treballant per ampliar les propostes en anglès al Centre i millorar encara més el nivell d’anglès dels nostres alumnes.

Si vols saber més sobre les activitats que es realitzen al centre, visita el nostre BLOG del GEP: