Jornada portes obertes 2024

com cada any per aquestes dates, arriba el moment de prendre una decisió molt important: l’escola dels nostres fills i filles.

Si en algun moment us heu plantejat portar-los a la nostra escola, ara teniu una oportunitat de conèixer-la una mica millor a les jornades de portes obertes.

Aquí trobareu tota la informació necessària per assistir-hi.

Passos a seguir:

1. Dies de portes obertes: 27 i 28 de febrer a les 15h.
  2. Inscriviu-vos en el següent formulari de cita prèvia a una de les dues jornades de portes obertes. INSCRIPCIÓ AL FORMULARI

Us hi esperem amb moltes ganes i il·lusió!

Acords sessió 8/11/2023

Els acords presos durant la sessió del 8 de novembre de 2023 són els següents:

• Aprovació de la PGA del curs 23-24
  • Informació eleccions del Consell Escolar del proper 23 de novembre de 2023
  • Informació sobre la sol·licitud del nou Projecte Erasmus de l’escola
  • Informacions rellevants: instal·lació ventiladors a… Llegeix més»

INICI DE CURS 23-24!!!

Un any més iniciem aquest curs amb moltes ganes i il·lusió. Com ja sabeu comencem el curs el proper dimecres 6 de setembre amb horari normal de 9:00 a 12:30 h. i de 15:00 a 16:30 h. El primer dia d’escola tots els mestres… Llegeix més»

PRESENTACIÓ DE LES PORTES OBERTES 2023

Us compartim la presentació que va ser utilitzada durant les portes obertes de l’escola Bertí.

També us adjuntem la presentació del cicle de petits.

Moltes gràcies i salutacions!

CONCERTS SOLIDARIS DE NADAL 2022

Us fem arribar el programa dels concerts solidaris de Nadal. Cada família tindrà dues entrades. Les famílies que tinguin fills/es a diferents cicles tindran dues entrades per a cada concert ja que l’aforament del gimnàs és limitat.… Llegeix més»