Nous instruments musicals

Les mestres de música estem molt contentes de poder-vos mostrar els nous instruments musicals que ha comprat l’AFA de la nostra escola. Aquesta setmana, i en les properes, tots els alumnes en podran gaudir tocant-los, experimentant i fent molta música.

Us deixem algunes fotos i esperem ben aviat afegir-ne de noves.

Anem al teatre

Com cada any, hem anat al Teatre Auditori Casal Riudomenc a gaudir dels espectacles següents:
L’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial  van veure l’espectacle ““El ratolí Pérez” a càrrec de l’empresa Transeduca.
L’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior han assistit l’espectacle “El vestit POP de l’Emperador” de la… Llegeix més»

Fem mates 2024

Els nostres alumnes han participat per primera vegada a l’activitat “Fem Mates”, que organitza la Federació d’Entitats per l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya. És un concurs de matemàtiques on es pretén fomentar el raonament i la comunicació matemàtics i el treball el grup.
Vam fer… Llegeix més»