Vivim la tardor

Avui  és un dia especial per als nens i nenes d’educació infantil, ens anem d’excursió!!!

Són les 9 del matí i els nens i nenes entren per la porta de l’escola amb la motxilla a l’esquena. Les seves cares ho diuen tot. Alegria, neguit, nervis… fins i tot por.

Pel camí parlem de tot el que veiem, passem per  la biblioteca, més endavant ens trobem amb el rec Monar,  travessem per un pont i … a l’aigua hi ha ànecs! també passem per l’ institut, les hortes….. fins agafar un caminet que ens porta al Pla dels Socs.

Un cop allà i després d’esmorzar, juguem i observem els arbres, els colors de les seves fulles….algunes son verdes i d’altres grogues i el terra està ple de fulles de color marró. També trobem cargols, bolets, boletes dels plataners i fins i tot  veiem una papallona petita que volava!

Arribem al riu i parlem de l’aigua, de les pedres, la passera…..tot és nou per a ells. Els nens de p4 i p5 van a caminar i els nens de p3 tornen al prat i fan una rotllana a terra i canten cançons mentre  esperen a que arribi l’hora per tornar a l’escola.

Cliqueu al bolet per veure les fotos amb els vostres fills.