Què fem?

• Administrar i gestionar els recursos aportats pels associats, per subvencions, extraescolars…
  • Participar en la presa de decisions i en el govern de l’escola mitjançant un representant al Consell Escolar.
  • Gestionar el menjador escolar.
  • Avançar el pagament de les beques i ajuts de menjador fins que es percep l’import de la beca o ajut, de manera que el pes d’avançar els diners no recau sobre les famílies.
  • Gestionar gran part les activitats extraescolars ofertes als alumnes de l’escola.
  • Dotar a l’escola dels mitjans necessaris per millorar la funció pedagògica.
  • Fer-se càrrec de la gestió de les llicències digital.
  • Responsabilitzar-se de la gestió, compra, venda i distribució de les bates i roba esportiva de l’escola.
  • Representar a través de la seva junta al conjunt de famílies davant de l’administració o qualsevol altre òrgan per prendre decisions o lluitar per la millora de l’educació dels nostres fills i filles.
  • Organitzar diferents tasques amb la finalitat d’aconseguir finançament per a les activitats que organitza l’AMPA.

Com ho fem?

Tot el que fa l’AMPA és gràcies a la quota anual de 25,50 euros que paguen els socis. També del que es recol·lecta en accions esporàdiques com la venda de loterial.

La junta de l’AMPA es reuneix cada primer divendres de mes a la nit al despatx habilitat a l’escola, i decideix les activitats i serveis on cal destinar aquests diners en funció del que li han demanat l’escola i les famílies.

A què es van destinar les quotes de l’AMPA el curs 2018-2019?

• Servei de reutilització de llibres
  • Inversió en la cuina de la nova Escola
  • Compra de 4 pantalles d’ordinador per l’aula d’informàtica de la nova Escola
  • Compra de 6 Beebots per Educació Infantil
  • Compra d’obsequis de Nadal pels nens i nenes
  • Compra de material per fer manualitats per recaptar fons per les colònies de Cicle Superior
  • Festa de l’Arbre
  • Esmorzars de Sant Jordi pels nens i nenes de l’Escola
  • Esmorzars i berenar el cap de setmana de la mudança d’Escola
  • Pica – Pica de la caminada nocturna
  • Esmorzars del Festival de  Nadal
  • Castanyes pels nens i nens pels dies de la Castanyada

Nou curs, noves inversions

Ja fa uns dies que ha començat el nou curs i des de l’AMPA ho hem celebrat comprant 7 nous portàtils per l’escola, per assegurar que quan es fan les particions de classes per fer informàtica o projectes tots els alumnes en tinguin un. Aquesta inversió ha estat de 2700 euros, que correspon al 50% dels ingressos de les quotes d’AMPA d’aquest curs.