Menjador

SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR

El Servei de Menjador dóna atenció a alumnes entre les 12:30 del migdia i les 3 de la tarda. Comprèn el dinar i l’estona de lleure.
El Consell Comarcal del Ripollès es responsabilitza de la gestió del Servei de Menjador mitjançant un contracte  amb Serunion serunion, una empresa especialitzada del sector.

ORGANITZACIÓ

El servei de menjador fa 2 torns diaris: un torn per Educació Infantil, 1r, 2n i 3r  i un darrer torn de 4t, 5è i 6è.
Accepta dos tipus d’usuari: habitual, donat d’alta durant tot el curs, i eventual que fa ús del servei de forma ocasional.
Els alumnes del torn d’Educació Infantil (P3) després de dinar van a dormir, i els de P4 i P5 van a fer jocs al pati o altres activitats dirigides dins les aules. Els de Primària fan jocs i activitats diverses.

MENÚS

Els menús són elaborats a la cuina de l’escola per l’empresa contractada i revisats, periòdicament. Cada mes s’envia el menú a les famílies del centre. Tots els usuaris poden consultar el menú, recomanacions, i activitats a través de l’APP ColeChef.

FUNCIONAMENT ADMINISTRATIU DEL MENJADOR

El pagament es fa per rebut bancari mensual.  Les absències són descomptades a final de mes.  Per aquest curs el preu del menú d’alumnes fixes serà de 6,31 €.
El preu pels  alumnes esporàdics serà de 6,96 €, abans de fer servir el servei de me.
Es poden sol·licitar beques o ajuts al Consell Comarcal, en els períodes establerts amb aquesta finalitat.

FUNCIONAMENT ORGANITZATIU DEL MENJADOR

Els alumnes de P3 que acostumen a dormir han de dur també una tovallola (amb el nom marcat).

Cap alumne de menjador no pot sortir de l’escola sense autorització expressa dels pares.
El recompte de comensals es fa cada dia a les 9:30 del matí. Si un alumne no és llavors a l’escola, i la família no ha avisat, es considera que aquell dia no es queda a dinar.

Un cop al trimestre es passa un informe del servei de menjador on es valoren el comportament general, els hàbits alimentaris, els hàbits higiènics i la participació en les activitats.