Benvinguts i benvingudes a la nova web del centre.

Contra la violència

L’equip de mestres de l’escola Joan Maragall mostra la seva profunda repulsa a l’atemptat terrorista que va patir ahir Barcelona i als fets ocorreguts aquesta matinada a Cambrils. Mostrem així mateix la nostra solidaritat cap a les víctimes i els seus familiars. Com ja vam… Llegeix més»

Fotos festival fi de curs i comiat sisè

L’últim dia de curs celebrem el festival de fi de curs. És una bonica manera d’acomiadar-nos i tots els nens i nenes fan uns balls per tots els familiars.
A més a més els alumnes de sisè que acaben l’escoralitat al Joan Maragall reben un álbum,… Llegeix més»

Premis Sant Jordi 2017

Aquest dimecres 26 d’abril s’han repartit al teatre Núria Espert els premis de Sant Jordi en motiu dels treballs realitzats pels alumnes de les escoles i els instituts de Sant Andreu de la Barca.
L’alumna Clàudia Prudencio de primer s’ha emportat el primer premi del poble… Llegeix més»

Robòtica amb Bee-bots

Els bee-bots són robots infantils educatius i programables amb un disseny divertit i amb un funcionament molt intuïtiu.
Bàsicament es tracta de programar el robot perquè es desplaci per una superfície que representa un plànol amb uns quadrants. El robot programat pel nen a través d’uns… Llegeix més»

THE FONIX

La nostra escola ha participat en el concurs d’anglès THE FONIX, organitzat pel Departament d’Ensenyament.

Els alumnes que ens han representat amb la seva col·laboració són:
Joel Moral de 6è
l’Alejandro Pavón de 5è

FESTA DE CARNESTOLTES 2017

Tot i la pluja que ha caigut hem pogut fer una petita rua al gimnàs. Els alumnes venien molt divertits lluint les seves disfresses de fruites variades i d’altres temes relacionats amb l’alimentació.
Aquí us deixem les fotos dels grups classes de primària i a sota… Llegeix més»

Setmana de Carnestoltes

Divendres 17 de febrer els alumnes de sisè han fet el pregó del Rei Carnestoltes. Comença la setmana més esbojarrada amb les següents ordres:
Dilluns 20: Fes-te notar, armilla reflectant i cabell pintat has de portar!
Dimarts 21: Coses amb rodes. farem un circuit de patinets al… Llegeix més»

Xocolatada solidària pel càncer infantil

Avui 1 5 de febrer és el dia del càncer infantil.
L’escola ha volgut participar en una iniciativa per recollir fons per la investigació d’aquesta malaltia. La proposta era fer una xocolatada solidària i hem recollit 392€ que ingressarem en un compte titularitat de l’hospital Sant… Llegeix més»

Setmana de la recollida selectiva: 365 Kg en total

Un cop finalitzada la setmana de recollida selectiva, el total de quilos recollits ha superat els 365. Gràcies a la col·laboració de totes les famílies i veïns que ens heu anat portant les vostres deixalles degudament separades, l’escola rebrà aproximadament uns 110 euros per adquirir… Llegeix més»

CASTANYADA 2016

El passat divendres 28 d’octubre a la tarda vam celebrar la Castanyada a l’escola.  Els alumnes de 6è van repartir castanyes a tothom i vam rebre la visita d’alguns ex-alumnes de l’escola.

EXPOSICIÓ DE CASTANYADA-HALLOWEEN

El vestíbul principal de l’escola i el d’educació infantil acullen aquests dies l’exposició de treballs de Castanyada i Halloween realitzats pels nostres alumnes i les seves famílies. Agraïm la col·laboració i la gran creativitat que heu mostrat amb els vostres treballs.
Perquè pugueu gaudir d’aquesta col·lecció de… Llegeix més»