Xocolatada solidària

Un any més l’escola col·labora organitzant la Xocolatada Solidària amb l’objectiu de recaptar fons per investigar el càncer infantil. Aquesta iniciativa preten sensibilitzar i conscienciar sobre aquesta cruel malaltia i ajudar per tal que algun dia el 100% dels infants que la pateixin puguin curar-se.

L’alumnat de 4t, com ambaixadors d’aquest dia, va organitzar un berenar en el qual la base va ser la xocolata a la tassa. Aquest any es va celebrar el dia 16 de febrer i va ser un autèntic èxit! Vam recaudar un total de 308€ i volem donar les gràcies a totes les persones que van participar i assistir.

Per poder veure les fotos entreu al següent enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *