PAGINA WEB DE LA PREINSCRIPCIÓ

La preinscripció es fa totalment de manera telemàtica. En aquesta web teniu tota la informació. Per qualsevol dubte adreceu-vos a la direcció del centre.

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES

PAGINA WEB DE LA PREINSCRIPCIÓ

Petits vídeos, tastets de les nostres experiències a classe.

Música a P3

Espais d’aprenentatge a P3

Robòtica a P4

Psicomotricitat a P4 Espais d’aprenentatge a P5 Lectoescriptura a P5

Anglès a 1r

Matemàtiques a 1r

L’hort a 2n

Mates a 3r

Experiment a 4t

Mapa a 5è
Chromebooks a 5è Experiments a 6è Vídeo Portes Obertes

Festa Activitats Extraescolars 21-22

Les alumnes i els alumnes de l’escola que practiquen alguna activitat extraescolar han anat mostrant a tota la comunitat com de bé fan les seves activitats.

Animeu-vos i fem créixer aquestes extraescolars.

Moltes gràcies als participants de les activitats extraescolars que s’han dut a terme aquest curs: zumba, taekwondo, esport, patinatge, teatre, danses i robòtica.

Presentació del Dractiga. 40è Aniversari.

Ja tenim la figura del nostre drac “En Dractiga” per poder-lo treure a les festes i celebracions.

Els alumnes de l’escola hem col·laborat amb l’artista de Reus Xavier Nogués en diferents moments de la construcció de la nostra figura.

També tenim una paret nova al pati, feta per l’artista Gasicpainter i també hem ajudat a pintar-la les nenes i els nens de l’escola.

A més a més entre totes les nenes i nens hem redactat i il·lustrat un conte que explica la història del nostre drac.

Mireu quina festa vam fer.