Moltes felicitats a les nostres alumnes Maria Trillas (4t B) i Elisenda Laliga (5è B) per la seva participació al certamen de lectura de Catalunya.

Totes dues han arribat a la final de Tarragona, realitzant un molt bon paper i deixant en molt bon lloc a la nostra escola.

Maria Trillas a més a més ha guanyat la final de la seva categoria passant a la Final de Catalunya. Molta sort!!!

VISITA COSMOCAIXA 5è

Hola!
Ahir els alumnes de cinquè vam anar a Barcelona. El motiu d’aquesta sortida era la visita al Cosmocaixa. El Cosmocaixa és un museu de ciència natural situat a la part alta de la capital comtal. És un espai magnífic.
En arribar vam tenir la projecció al Planetari digital. Aquest… Llegeix més»

ANEM DE COLÒNIES

Els nens i nenes de les classes de 5 anys van anar de colònies i s’ho van passar molt bé. Us deixem una petita mostra per a què ho veieu amb els vostres ulls.

CANTÀNIA 2018

Aquest dimecres dia 16 de maig, els alumnes de 5è de la nostra escola van participar en la Cantània.
En aquesta edició, els nens i nenes vam preparar la cantata “Partícules” i la van interpretar al Teatre Àngel Guimerà amb alumnes d’altres escoles de Vendrell i… Llegeix més»