Recitem poemes

Els alumnes de 4t hem iniciat el curs amb el poema CAMí DE L’ESCOLA de LOLA CASAS.
Aquest poema ens ha agradat mooooolt i a més, l’hem relacionat amb el projecte CAMINS ESCOLARS que treballarem tota la comunitat educativa !!!!

ENGLISH CM

“October is here!” Des de l’àrea d’anglès treballem el “Halloween”!
Aquí us deixo el vídeo d’una de les cançons més divertides de la pel·lícula “La núvia cadàver”.
Veureu que surten moltes coses relacionades amb el vocabulari treballat a classe: “skeletons, pumpkins, bats, monsters…”

Us la recomano, és molt original,… Llegeix més»

L’EMBARCADA a P5-B

El passar divendres 19 de maig el grup de Valencianes de l’Embarcada ens fan fer una sorpresa: ens va visitar a tots els alumnes de P5. Ens van ensenyar la vestimenta que porten, com: la camisa blanca, una faixa negra, picarols o dos mocadors. També… Llegeix més»