BONES VACANCES

Finalitza el curs escolar 2017-18. Us volem dir adéu fins el setembre.

Ha estat un curs ple de bons moments, d’iniciatives compartides, d’il·lusions i de molt de treball per part dels professionals del Centre pel benefici de la canalla i dels més grans.

L’Equip Educatiu vol agrair a les famílies així com a l’ AMPA la seva col·laboració per tal que l’escola vagi millorant i essent més participativa .

Us encoratgem que durant aquest període de descans continueu la tasca realitzada al Centre pels professionals en un entorn més familiar i lúdic.

Des de l’escola també un especial record a tots els/les nostres alumnes que aquest any finalitzen la seva etapa escolar i als professionals del centre que començaran un nou projecte en una altra escola. Fins sempre amigues i amics.

El proper curs escolar  2018- 2019 s’iniciarà el dimecres dia 12 de setembre en horari de mati i tarda.

Tots els professionals del centre us desitgem unes bones vacances