UNA BICICLETADA MÉS INCLUSIVA

SÓN INCLUSIVES LES ACTIVITATS DE LA NOSTRA ESCOLA?

Aquesta va ser la pregunta que va sorgir després de reflexionar sobre el concepte d’inclusió amb els i les alumnes de cicle mitjà de l’escola Mossèn Ton Clavé. Gràcies a aquesta reflexió entre tots i totes hem pogut fer propostes sobre una de les últimes activitats que hem fet, LA BICICLETADA. Unes propostes que segur ens ajudaran a fer d’aquesta activitat, una activitat més inclusiva i on tothom se senti segur i amb confiança.

Per acabar el projecte d’aquest curs, el dia 10 de juliol vam fer l’acte de cloenda en una assembla. Tothom l’alumnat i professorat de la nostra escola va poder  conèixer el nostre procés de reflexió i les nostres propostes!

En aquesta ENLLAÇ podreu veure’n la presentació!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>