PCEE: Olimpíada d’hàbits saludables a CM

Aquest matí ens han vingut a fer el taller d’hàbits saludables a CM de Ventalló. Ha anat molt bé i els alumnes han aprés d’una manera molt lúdica. Viladamat i Vilamacolum ho faran en els propers dies.

Els alumnes de CM de la ZER han pogut realitzar aquest taller gràcies al Pla català d’esport a l’escola.

Els objectius d’aquest taller són:

– Facilitar el desenvolupament de dos dels objectius principals del Pla Català d’Esport a l’Escola: el foment dels Hàbits Saludables i dels Valors esportius, ja sigui dins els centres educatius com també mitjançant jornades intercentres o trobades més grans com comarcals o territorials.

– Conscienciar i incrementar la participació de les escoles en programes de promoció dels hàbits saludables, donant un caire més motivant a les accions de sensibilització. El disseny del projecte permet que, amb l’incentiu de participar a una jornada lúdic-formativa final (L’Olimpíada), les escoles treballin els conceptes desitjats durant tot el curs de forma més amena.

– Fomentar els valors olímpics com a base per a un desenvolupament saludable i harmoniós de la persona a partir dels seus tres valors fonamentals que es poden traslladar a qualsevol àmbit de la vida: l’amistat, el respecte i l’excel·lència.

– Implicar les famílies en aquest treball de sensibilització mitjançant algun dels materials didàctics proposats i afavorint la participació d’aquestes en la jornada final.

– Aglutinar altres iniciatives relacionades amb el foment dels hàbits de salut i els valors que ja s’estiguin duent a terme dins les escoles (ja sigui empresarials, de fundacions, d’altres entitats, AEEs, etc, com ara el Pla de Consum de Fruita a les Escoles de la Generalitat de Catalunya, o d’altres que s’estiguin fent a un nivell més local).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *