Juguem amb els sentits
01/12/15
Els nens de cicle inicial estem estudiant els sentits, per això que millor que experimentar-los de primera mà.

Els nens de cicle inicial estem estudiant els sentits, per això que millor que experimentar-los de primera mà.
El dilluns dia 23 de novembre vam celebrar a l’escola el dia de la divermàtica. Els tallers que vam fer van ser: construir un rellotge de sorra, la botiga, sèries, construccions, jocs de taula, vídeos “10+2” i “Donald i les matemàtiques” i mesurem.
Va ser molt… Llegeix més»
El divendres 30 d’octubre, vam celebrar la Castanyada a l’escola. Vam ballar unes dances i encabat vam menjar castanyes i raïm.
També vam conèixer el nou espantaocells de l’hort de l’escola: Ulls de Flor.
Ara podeu veure una petita filmació i unes fotografies de la celebració de… Llegeix més»
Els alumnes de quart curs hem dissenyat un vehicle sostenible on pot pujar-hi molta gent. Pot funcionar amb plaques solars (aprofitant l’energia del Sol) i amb veles (aprofitant la força del vent).
A quart som tretze alumnes: Ander, Meriem, Míriam, Alexandra, Noèlia, Ferran, Pol, Ilham, Namani,… Llegeix més»
Som els nens i nenes de primer i segon de cicle inicial. Ens diem: Kawtar, Bobo, Carolina, Mariam, Marc, Martí, Sira, Ares, Dicko, Artur, Arnau, Abdellah, Pol, Aniol, Laia, Èric, Genís, Oriol i Yeray.
Junts aprendrem un munt i ens ho passarem d’allò més bé!!
… Llegeix més»