JA GAIREBÉ HI SOM!
21/03/17Els nens i nenes de sisè de l’escola sant Roc hem visitat l’institut Lo Pla d’Urgell. Durant la visita ens ho hem passat molt bé, hem conegut molta gent nova, hem vist als exalumnes de l’escola, hem visitat les aules i hem jugat al pati.
El… Llegeix més»

