Teatre CI
04/02/19El divendres 25 de gener, els nens i nenes de CI vam anar a Ivars a veure l’obra de teatre “Draps”. Ens ho vam passar molt bé!
El divendres 25 de gener, els nens i nenes de CI vam anar a Ivars a veure l’obra de teatre “Draps”. Ens ho vam passar molt bé!
Per celebrar el dia de la pau i la no violència, vam decidir anar casa per casa a enviar un missatge de pau. Vam fer grups de 7 o 8 alumnes i un mestre/a, i cadascú va anar a casa seva a portar el missatge.
Llegeix més»
La guanyadora de la cistella de Nadal va ser la Neus Oromí, alumna de 4t de l’escola Espígol.
Moltes felicitats!
Aquest any hem volgut preparar un festival diferent. Ens hem pogut endinsar en una bonica història d’il·lusions i fantasies gràcies a l’obra “El trencanous”. Els protagonistes -els nens i nenes de l’escola i dues narradores molt especials -, han donat vida a un bonic relat… Llegeix més»
Els nostres millors desitjos per a aquestes festes i per a l’any que aviat estrenem.
https://agora.xtec.cat/zerriuondara/wp-content/uploads/usu561/2018/12/Nadal_18_zer_360p1.mp4

Apreciats familiars aquest any us convidem a cantar plegats.
I per a poder practicar a casa us adjuntem el vídeo amb “karaoke” que hem fet per a poder aprendre les lletres i conèixer millor el “mix de Nadal” que el Pot Petit ens ha ficat a… Llegeix més»
La setmana passada, els alumnes de cicle superior vam anar a l’exposició que es feia a l’ajuntament sobre Lluís Companys. Allí ens van explicar tota la seva vida, des de que va nàixer fins a la seva mort.
Va ser molt interessant!
Com ja sabeu les nostres escoles fa molts anys que estan adherides al Programa Escoles Verdes, que gestiona la Generalitat de Catalunya a través del Departament d’Ensenyament i el Departament de Territori i Sostenibilitat.
El passat dimarts 4 de desembre dos representant de cada escola van… Llegeix més»
Quina sorpresa!!!!! Avui ens ha visitat a l’escola el monstre de color rosa.
Ens ha dit que es quedarà amb nosaltres uns dies….quines sorpreses més hi haurà?
FOTOS
Continuem amb el projecte iniciat el curs passat: El pati que somio.
El diumenge, 25 de novembre, s’ha fet la primera jornada de treball d’aquest curs. Gràcies pares, mares, amics,… per anar omplint de possibilitats el nostre pati.