LA SETMANA CULTURAL

Del 25 al 29 d’abril vam celebrar la setmana cultural a l’escola. Al llarg de la setmana vam fer activitats diferents. La majoria van ser a la tarda, alguna al matí. Dels ports de Besseit van venir a fer un taller sobre les libèl·lules. Els bombers d’Ascó ens van ensenyar el vehicle, els seus vestits i material, són sensacionals. El mestre Alex ens va parlar dels primers auxilis i vam poder practicar, vam treballar en grup i aprendre un munt. La Montse, una mare de l’escola, ens va preparar un taller relacionat amb el seu ofici, va ser espectacular. Vam fer un taller de cinema tots junts que vam acompanyar amb crispetes i sucre de cotó fluix, una tarda divertida.