Pintem mandales de tardor en família

El passat dijous 10 de novembre, tota la Comunitat de Petits de la nostra escola, des d’I1 fins a I5, vam gaudir d’una activitat en família.

Les famílies del nostre alumnat van visitar la nostra escola i van poder fer una activitat conjunta, que va consistir en pintar mandales de la tardor per decorar el nostre passadís.

Va ser una activitat molt bonica, de retrobament amb les famílies que van poder gaudir d’una estona a l’escola i compartir el dia a dia a l’aula dels nostres petits i petites.

Moltes gràcies famílies!

Clicant el següent enllaç podreu visualitzar un petit vídeo recull d’imatges de l’activitat: