L’escola El Tormo us desitja Bon Nadal!

El passat dimecres 14 de desembre, a l’escola vam realitzar una tarda en família, aquest cop oberta a totes les famílies de l’escola (des d’I1 fins a 5è).

Plegats vam confeccionar el nostre arbre de Nadal a partir de diferents triangles que cada família va decorar com més li va agradar. Un cop cada alumne i alumna havia decorat el seu triangle, vam construir un gran arbre de Nadal a l’entrada de la nostra escola.

A més a més, cada família també va escriure un desig en una targeta, que després vam penjar pel passadís de l’escola. Tant de bo es compleixin tots els vostres desitjos!

Per últim, vam gaudir d’una estona al pati tots plegats: alumnes, famílies i mestres, i vam menjar torró per celebrar l’arribada del Nadal.

Desitgem que gaudiu al màxim d’aquestes festes nadalenques i ens retrobem a la tornada.

Clicant el següent enllaç podreu veure un recull d’imatges de la tarda en família i també el resultat final de l’arbre.