Lectures de la Maleta Coeducativa

A l’aula de la Comunitat de Grans, cada dimarts gaudim una bona estona dels contes de la Maleta de Coeducació que vam adquirir en préstec al nostre CRP Ribera d’Ebre.

Els tenim en un racó de l’aula on els mirem i remenem, els llegim individualment o en parelles i cada setmana en presentem un que hem escollit i ens l’hem preparat per explicar-lo i compartir-lo amb la resta de companys i companyes.

També en fem un treball artístic, on mitjançant un dibuix o una composició plàstica intentem d’explicar el sentit del conte, com ens hem sentit al llegir-lo, perquè l’hem escollit…

Aquí us deixem unes imatges.

La realització d’aquestes experiències ha merescut un reconeixement i ens han atorgat un “Segell de Bones Pràctiques – Línia 1”.