La Comunitat de Petits treballa a l’hort de l’escola

Durant aquestes primeres setmanes de curs, els nens i nenes de la Comunitat de Petits, juntament amb la mestra Aurora, han preparat l’hort de l’escola.

Han posat terra nova i han plantat diferents tipus de verdures i plantes aromàtiques. Ara, entre tot l’alumnat i mestres de l’escola, caldrà tenir-ne cura i regar les plantes i verdures sempre que sigui necessari, per tal que puguin fer-se grans i, arribat el moment, puguem collir-les.

Els nens i nenes de l’escola estan molt contents i contentes de tenir l’hort en funcionament i tenen moltes ganes de cuidar-lo.

Al següent enllaç trobareu un recull de les imatges que mostren el procés que han seguit per tal de crear el nostre hort particular:

1. Neus

Que bonic que ha estat poder veure aquest video!!! Els nens i nenes estan molt contentss!!! Molt bona feina!!! 💪💪🌱🌱