Fem espais a la Comunitat de Petits

Aquest mes d’octubre, a la Comunitat de Petits, hem iniciat els espais amb noves propostes que han agradat molt al nostre alumnat.

Durant el curs, cada dimecres a la tarda farem sessió d’espais. Durant aquesta franja horària, els nens i les nenes gaudeixen i aprenen jugant, relacionant-se amb tots els companys i companyes de la comunitat, experimentant, observant, investigant…

Disposem de quatre espais d’aprenentatge que són:  La Caseta (on es desenvolupa el joc simbòlic); Mans, manetes (un espai d’experimentació); Fer i desfer (basat principalment en diferents tipus de construccions) i Entaulats (jocs de taula, taula de llum, tauletes, etc).

En acabar la sessió, seiem en rotllana i cada infant expressa com s’ha sentit, què és el que més li ha agradat de l’espai on ha estat, amb qui ha jugat, etc.

Esperem que els i les alumnes de la comunitat segueixin gaudint d’aquestes i de les noves propostes que anirem variant durant el curs!