Fem el compte enrere per Nadal

El passat dia 1 de desembre, van arribar a l’escola els Calendaris d’Advent per a totes les Comunitats. Aquests calendaris ens ajuden a fer el compte enrere per saber els dies que queden per celebrar les Festes de Nadal.

Cada dia, un nen o una nena de cada classe són escollits a sorts per obrir la finestra del dia en què ens trobem i descobrir quina xocolatina s’amaga darrere de cada número.

A més a més, tenim uns altres calendaris, que també obrim diàriament, a les finestres dels quals s’amaguen diferents reptes: endevinalles, cançons, petites ordres com per exemple dir una cosa bonica als companys de la classe o vestir un barret de Pare Noel durant el matí, etc.

Les Comunitats de Mitjans i Grans visiten la Comunitat de Petits cada matí amb el seu calendari d’advent i els fan una endevinalla. Posteriorment, escanegen el codi QR que surt del calaixet i tots plegats escoltem alguna cançó nadalenca.

Els nostres calendaris d’advent són una bona ocasió per treballar, divertir-nos i, sobretot, endolcir-nos els darrers dies de trimestre!