Dia de la pau

Ahir dia 30 de gener vam commemorar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

En primer lloc, cada comunitat a la seva classe, va conversar sobre la pau i sobre tot allò que està a les nostres mans i que podem fer per afavorir una millor convivència al món.

La Comunitat de Menuts va elaborar uns cors rojos amb ditades de pintura blanca, la Comunitat de Petits va decorar un colom de la pau escrivint al seu interior un missatge i les Comunitats de Mitjans i Grans van escriure el seu missatge de pau en un avió de paper i van pensar una frase conjunta per escriure a la pista de l’escola.

Després del pati, tot l’alumnat de l’escola es va reunir a la pista del pati i vam escriure amb guixos el missatge “Xalem i respectem”, així com també la van decorar dibuixant elements representatius de la pau: cors, símbol de la pau, coloms, etc.

En acabar, tots i totes ens vam dirigir fins a la Plaça de la Pau, on vam ensenyar els nostres missatges a la resta de companys i companyes. Després de conversar i mostrar els treballs elaborats a l’aula, vam penjar-los al balcó de l’Ajuntament per tal de compartir els nostres desitjos de pau amb la resta de la gent del nostre poble.