Cuidem el nostre hort!

Una de les coses que vam decidir el curs passat durant les assemblees de l’alumnat de l’escola va ser crear el nostre propi hort escolar. Vam decidir pintar un nou mural amb la frase “La terra ens dóna vida” i vam acordar que entre tots tindríem cura de totes les coses de l’hort.

Aquest curs, també en assemblea, hem decidit les tasques que durà a terme cadascuna de les Comunitats de l’escola:

• Les Comunitats de Menuts i de Petits, durant aquest primer trimestre, hem estat plantant diferents verdures: enciams, cols, julivert, bledes, alls, cebes, faves… i properament també plantarem pèsols!
  • La Comunitat de Mitjans hem plantat safrà i hem estat elaborant algunes proteccions per a les bledes i els enciams, que són les verdures que algun animal es menja. Nosaltres pensem que pot ser algun ocell, ja que en veiem molts alcen el vol, però no estem del tot segurs i segures!
  • La Comunitat de Grans se’n farà càrrec de regar l’hort i apadrinar les coses que hi vagin creixent, per tal que entre tota l’escola en tinguem cura.

Per últim, en assemblea, també vam acordar canviar el sistema de senyalització per indicar quina verdura hi ha plantada en cadascun dels racons de l’hort i properament ho indicarem tot amb unes pissarres.