Celebrem les primeres Assemblees d’Alumnes

Avui, 27 de setembre, hem celebrat la segona Assemblea d’Alumnes de la nostra escola.

Aquesta és una nova iniciativa que durem a terme durant aquest curs escolar i l’objectiu principal serà donar veu als nens i nenes de l’escola per tal que puguin donar la seva opinió sobre diferents aspectes: organització del centre, noves propostes d’activitats que els agradaria dur a terme, resolució de possibles conflictes que puguin sorgir durant la convivència, etc.

Les dues primeres assemblees han tingut com a tema principal de conversa l’organització i distribució del pati de l’escola, on grans i petits han pogut aportar el seu granet de sorra i han sorgit unes idees i unes propostes molt interessants per tal de fer del pati un espai més acollidor i més entretingut per a tots i totes.

1. Gisela

Em sembla molt bona iniciativa. Trobo molt necessari les asamblees a nivell classe també per quan surgeixi algun petit conflicte entre ells.