Celebrem la Pasqua!

El passat divendres 22 de març vam celebrar a l’escola la festa de la Pasqua.

Per fer-ho, vam realitzar diferents activitats:

Des de l’àrea d’anglès, el divendres al matí vam realitzar un “Easter egg hunt”. Vam buscar ous de Pasqua amagats per diferents racons del pati de l’escola. Quan els vam tenir tots localitzats, els vam repartir entre tot l’alumnat i vam elaborar una manualitat que consistia en una cistelleta en forma de conill de Pasqua, on vam posar els ous de xocolata per prendre-ho cap a casa.

A la tarda, cada comunitat d’alumnes va elaborar la seva pròpia mona de Pasqua amb pa de pessic, xocolata, lacasitos, ous i figures de xocolata. Per últim, les vam decorar amb plomes i pollets, tal i com marca la tradició.

Vam jugar al pati una bona estona i per acabar la tarda ens vam menjar les mones, que estaven boníssimes!