Celebrem la Castanyada!

El passat divendres 28 d’octubre, tot l’alumnat de l’escola vam celebrar la festa de la Castanyada.

El dijous vam visitar la botiga del poble per tal de comprar fruites de tardor (mandarines, raïm, magranes, pomes, …) i el divendres a la tarda, cadascú a la seva classe, vam preparar broquetes de fruita i vam desgranar les magranes.

Quan ho vam tenir tot preparat, ens vam retrobar tots i totes al pati per tal de cantar les cançons i fer les danses que havíem preparat a les classes de música.

Després de les actuacions, de sobte, va sonar el timbre de l’escola… eren les castanyeres! Quatre castanyeres molt eixerides ens van venir a visitar i ens van regalar paperines de fruits secs.

Tots plegats al pati vam fer un berenar de tardor amb les broquetes, els gots de magrana i els fruits secs, i després vam ballar i cantar una bona estona.

Va ser una festa molt divertida i ho vam passar molt bé!