Celebrem el dia de la Biblioteca

El passat dilluns 24 d’octubre vam celebrar el Dia de la Biblioteca.

La comunitat de petits, la comunitat de mitjans i la comunitat de grans vam visitar la biblioteca escolar i vam dur a terme l’activitat “Coneixem la biblioteca de l’escola”.

Vam observar tots els llibres que hi podem trobar, vam veure com estan organitzats, vam parlar de les coses que es poden fer en una biblioteca i també de les normes que s’han de respectar quan hi anem,…

L’alumnat de la comunitat de petits vam poder gaudir de l’explicació del conte “La Plis Plau i els colors de la tardor”, mentre que les nenes i els nens de la comunitat de mitjans i grans vam elaborar un “puntot” que ens servirà per saber on estava i on hem de retornar un llibre cada cop que n’agafem un en préstec.

La realització d’aquestes experiències a la nostra Biblioteca Escolar ha merescut un reconeixement i ens han atorgat un “Segell de Bones Pràctiques – Línia 3”.