Celebrem el Carnaval!

La setmana de 13 al 17 de febrer vam celebrar a l’escola la festa de Carnaval.

Una setmana abans, vam realitzar una “Tarda en família”, on totes les famílies del centre van assistir per ajudar els i les alumnes a preparar les disfresses per a la rua.

El divendres 10 va arribar a l’escola el Rei Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, per demanar les consignes que tothom havia de complir durant la setmana de la festa:

• Dilluns: Amb pijama vindré i ben abrigat estaré.
  • Dimarts: Vindrem disfressats i ben decorats.
  • Dimecres: Maquillats vindrem i ben guapets estarem.
  • Dijous: Per anar a llardar, ulleres de sol i gorra hauràs de portar.
  • Divendres: Si a la festa de Carnaval vols anar, una disfressa d’animalet t’hauràs de posar.

Tot l’alumnat i mestres de l’escola van seguir les consignes amb detall.

El dijous llarder vam fer una petita excursió per berenar al camp de futbol. El divendres vam realitzar la rua pels carrers del poble, juntament amb totes les famílies que van participar, disfressats de diferents animals de la muntanya. A la meitat de la rua vam visitar els avis i les àvies del centre de dia del nostre poble, que també portaven disfresses.

Per finalitzar la festa, vam tornar a l’escola, on l’AMPA ens havia preparat una xocolata calenta amb melindros que estava per llepar-se els dits!

Allà vam ballar i passar-ho molt bé i finalment, l’alumnat de la Comunitat de Grans va realitzar el judici al Rei Carnestoltes.

Si cliqueu el següent enllaç podreu veure un petit recull d’imatges del Carnaval a la nostra escola: